lördag 26 september 2009

Hemåt med våra huutonet-möbler


Sitter i bilen, fullastad med lådor och skivor, som ska skruvas ihop till byråer och skrivbord till barnen. Vi har varit och hämtat våra huutonetfynd och känner oss nöjda. Möbler som vi gått och kikat på en tid har vi nu lyckats hitta second hand, men som i nyskick och mycket billigare... Och försäljarna är väl lika glada som vi att de blev av med sina felköp. En av dem tänkte trilla i backen när han såg att vi på fullt allvar skulle pressa in allt i vår Focus, själv kom han inkurvande på gården i en stor paketbil. Och så är jag så glad att min käre make också gillar att hålla på med sånt här, så behöver jag inte göra det ensam. För att göra det ännu bättre, så älskar han att skruva ihop möbler, så känner jag honom rätt så har vi möblerna på plats imorgon redan... :)
Nu ska jag se om jag lyckas överföra ett foto också (med min jobbtelefon, privata telefon har inte det som behövs för en blogg i bilen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar