söndag 9 januari 2011

Vi är väl lite lampgalna, får jag medge, men den här lampan har jag önskat mig ända sen jag såg en sån första gången. Har haft den på sökning på huutonet i mer än ett år och nu var det äntligen någon som ville bli av med sin... Det här är i och för sig en lampa, som jag hade kunnat tänka mig att köpa som ny också, för den uppfyller mina kriterier för miljövänlig inredning. Den är designad och tillverkad i Finland i ett miljövänligt material och jag är säker på att det här är en lampa som kommer att bli en framtida klassiker. Om man mot förmodan inte längre tycker att den behövs som lampa längre, så kan man till och med elda upp den i öppna spisen. Men snälla, alla ni, som funderar på att elda upp era Octo-lampor, kontakta mig först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar