torsdag 7 april 2011

Förra veckans karameller

Förra veckan hade jag riktigt mycket program på kvällarna och veckoslutet. Det brukar jag inte ha nuförtiden, för jag har börjat gilla att hinna med själv i mitt liv och det gör man jag inte om kalendern är fullspäckad på fritiden, eftersom den redan är det på jobbet. Men förra veckan råkade allt hopa sig, både plikter och nöjen. Men den här veckan försöker jag suga på förra veckans karameller, så att säga, och minnas det jag upplevde och lärde mig förra veckan.

Försöker slow living...

Kanske det låter tråkigt... men jag har börjat tänka att det är bättre att uppleva/göra bara lite och verkligen njuta av/uppskatta det istället för att rusa från det ena till det andra. Och jag gillar verkligen inte känslan av stress längre (även om den övermannar mig ibland.)

Försöker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar